, aj aj aj

sitter som en pinne och har så ont i nacken och vänster armen,
de vart nog en jävla smäll endå i fredags natt, jag&åke volta med 4-hjulingen på en grusväg längst eskesta.
jag hade tydligen svarat på min telefon när vi åkte så Danne&mandy hörde hela kraschen och hur åke försökte få liv i mig, jag vakna upp ganska fort men under dom sekunderna jag inte va vaken stod allt stilla för alla.Danne hade ställt in sig på att allt va slut och åke i panik över att ja inte vaknar,dom sekunderna lär ha varit långa för dom. jag tror endå att jag fick en stor knuff att steffy till att vakna upp, jag känner de! Och jag är så glad att jag sitter här idag.. Man vet aldrig och de är inte bättre att åka med ett gäng galningar på en 4-hjuling mitt inatten.
Kommentarer
Postat av: linn

Usch så läskigt.. Jag hade slagit ihjäl dig om du hade dött. Bara så du vet. Nu stannar resten av oss på jorden tycker jag.

2010-09-26 @ 20:19:29
URL: http://stromsvags.wordpress.com
Postat av: josefine

varför är du aldrig försiktig? :( skulle aldrig förlåta dig om något hände dig johanna!

2010-09-27 @ 15:31:42
URL: http://josefinelovgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0