, 22.05

börjar lika nått i Idol,kanske men är fortfarande besviken på att de inte finns nån som är speciell och man alltid kommer se som den "största" och man kommer veta att den personen kommer stå i Globen. nä de är klurigt de där! för just den personen har inte riktigt visat sig ännu ..



.. Annars ligger jag bara nere hos mig just nu och lyssnar på musik och ska strax slå på en film!
vet inte riktigt om myskvällen med mickis blir av imorgon, hon skulle hjälpa felix med läxor . som om de skulle vara såååå mycke viktigare råååå .. heh





Juste, min Mobil slutade såklart att fungera idag.. Till SLUT hade den nollställt sig, sådär lagom kul att alla meddelanden,kontakter,bilder,låtar ALLT va borta .. den va helt tom som när jag köpte den,jag va så arg så jag grinade och ville bara kasta sönder den..  men nu funkar den och den kommer sluta fungera igen för de här är inte första gången .... så köp aldrig en HTC smart!

Kommentarer
Postat av: linn

HTC över huvudtaget verkar vara ganska dåliga på att hålla :s Min Samsung jet fungerar bra den efter ett år ;)

2010-09-21 @ 22:36:50
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0