, Onsdag

japp jag är hemma idag igen med hopp om att få svar och få ett jobb,
usch jag bara klagar över att ja inte har nått jobb men jag gör ju inte speciellt mycket för att få ett heller.
den dagen. jaja idag har jag rensat ut skåp inne i köket och de är ju inte klokt va med skit och gamla onödiga saker de finns som gömmer sig där.

Imorgon kommer min kära Sabina hem,och vet ni? stephany börjar nog bli orolig över vart Sabina är så hon har besökt Sabinas rum. Sabina bad oss skriva en lapp till steph och skriva att hon är hemma imorgon igen!;-)


Idag ska jag göra iordning baconröra med pasta i ugn,Robins favorit synd att han är i stockholm då!men han får såklart en matlåda med de så han blir nog nöjd! Imorgon när Sabina kommer hem väntas de mycket goda saker.Kan inte skriva här eftersom hon säkert läser! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0