, 17.26

Yepp min dag gjorde de och jag är så stolt över mig själv.
jag gick dit med en mage full med fjärilar och gick ut med ett leende på läpparna.
jag var nämnligen och skrev upp mig på vikarielistan och de slutade med att jag blev uppskriven på 3 olika skolor! jag är förvånad att jag JAG tog tummen ur röven och pallra mig dit,har min mamma att tacka!
Så nu hoppas jag att jag kommer få jobba en del men ska även söka till andra ställen med så jag kan börja tjäna pengar. ååh jag är så glad! de är inte så farligt som man tror att de ska vara , man presenterar sig är trevlig och berättar om sina tidiga praktik ställen och sina erfarenheter.

 

När jag kom hem så va mickan hit vi drack kaffe och pratade en massa,gud va jag tycker om henne hon är som en snuttefilt när man va liten som man aldrig vill släppa taget om. ( dock menar jag inte att jag kommer växa ifrån henne,de kommer jag aldrig göra).. ♥ en stooor släng puss till dig mickis.


Kommentarer
Postat av: melisen

stor puss till dig med min fina

2010-10-21 @ 18:18:54
URL: http://michaelaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

mena, michaelaanderssons.blogg.se

2010-10-21 @ 18:19:28
Postat av: linn

Hääärligt Löfström! Vilka skolor blev de :D

2010-10-21 @ 18:59:52
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0