, tisdag

Nu har mickan åkt hem så nu är jag ensam med sion.
känner mig ganska sugen på att kolla på en film, lite sådär 50-cent stuk som hans film te.x get rich or die tryin eller filmen Notorious . väldigt bra filmer! ska nog se någon av dom. eller båda!Me like

d kanske skulle titta förbi , men för de ska jag se filmerna och jag vet att han också älskar dom. så de är ju bara plus poäng där.
annars på praktiken har det varit lugnt har städat undan lite och fixat med mina apu-uppgifter osv.
sen har vi vart ute och åkt pulka och druckit varm obóy, mums! Men de va ganska så kallt så vi tröttna och gick tillbaka till fritidset och myste istället med fika. Linnéa va där då!:) hon är sötis.

Nej nu ska jag slå igång en av filmerna med en kopp varm obóy...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0