, tisdag

jag hatar min dator hemma för varje gång jag skrivit ett blogg inlägg så stannar hela datorn.
så de blir inte mycke bloggande när man sitter hemma vid den datorn. men nu är jag iaf på praktiken och ska skriva lite om min APU-plats i en skoluppgift min kära lärare ger oss varje gång . Min handledare är på Möte så jag är helt själv här. snart är det dags för lunch så då går jag hem. sen tillbaka igen!

Igår va jag hemma hade så satans ont i äggstockarna låg dubbelvikt i söndags kväll av smärta.
men senare mot dagen igår blev det bättre efter jag tagit alvedon. Tvätta 5 maskiner tvätt gjorde jag också. Fixade mickans present gjorde ja med, självklart myste jag med d också. bra måndag

ska be mickan fixa om min blogg den är så svart och tråkig, nej in med vår känslorna!
slutar runt 4 idag . när jag kommer hem ska jag inte göra mer än att göra om mina naglar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0