, Tisdag

Igår när jag kom hem va jag helt död.
hade först åkt in till Gävle med mickis för hon skulle skriva upp. och hon vart godkänd:)♥

medans hon skrev gick jag och sura över att min mobil va slut på elgiganten så jag handla upp hälften av pengarna inne istan och fick ångest på engång, Sen tog vi tåget till Uppsala där jag handlade lite till sen åt vi mat. Lars kom och hämta oss så vi åkte och kollade på våran nya arbetsplats. sen hem på en tacos och en film.

mot kvällningen fick jag feber och frös och svettades men låg med två duntäcken och filtar och full värme på elementet. när jag vakna imorse va jag fortfarande dålig men tog en alvedon som jag fick upp i samma veva. usch så dåligt jag mådde, men 04.50 va jag vaken endå och redo för första dagen på jobbet!

Tiden gick ju så jäkla fort, och 1 va jag hemma igen och kollade på film och mest hängt vid datan, nu har jag ont i hela kroppen,ligger isängen med huvudvärk och är fortfarande dålig. men imorgon väntas de en ny lång arbetsdag! och efter jobbet drar jag på engång in till Gävle för att sova med min skrutt.

 

dags att stänga ner och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0