, 4 januari 2010

då va den här dagen slut , dagarna går så fort men man gör ingenting.
har varit med mickan idag tills hon tog tåget in till Uppsala för att se på bio.

har tittat på film och lagat mat och tvättat idag ,
lite senare när tjejerna där uppe har sett klart sin film så ska jag göra varma mackor i ugn och titta på en film.
imorgon är det bara 8 dagar kvar tills jag åker till Thailand, ska ta och plugga lite imorgon så ja blir klar med de ja har kvar så ja inte har massa efter mig när jag kommer hem, kommer missa 2 veckors skolarbeten sen med!

vi skippar after ski i morgon och tar en krog runda på lördag istället och tar farväl innan ja åker.

nu ska jag fixa med tvätten och städa badrummet nere hos mig. buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0