, helgen

vill be om ursäkt för dåligt bloggande under helgen ,
fredagen drog jag&linnea på bio på farsan . helt okej film :)
sabbe och gänget satt o förfesta här hemma så vi vart också sugna på att ta oss några järn. mycket riktigt vi började vi med , slutade på brorsans och sen lite benny mat! perfekt en fredag natt..

Lördagen vart mest till att dega och gjorde inte alls mycket förrutom att mysa med karln och titta på melodifestivalen och lite film.

söndagen blev till att mysa lite till , gjorde tacos och mickan kom förbi och åt med oss.
slängde ihop lite dumlekladdkaka och fixade iordning mina naglar ,

mickan sover med mig inatt vilken tur jag haft ja har haft sovsällskap hela helgen :)
så jag klagar absolut inte .. 
Kommentarer
Postat av: Ingalill

Kan tänka mej de. Ha de så bra/Kram

2010-02-22 @ 06:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0