. 2 februari 2010

sitter just nu i skolan och har "hål timme" kanske ska kalla de hål timmar eftersom jag inte har lektion fören 14.15 igen , ganska tråkigt att bara sitta vid en dator helt själv medans resten av klassen har lektion.

Känns bara mer och mer förjävligt att vara hemma i sverige igen, skulle göra vad som helst för att få vara i Thailand nu men som jag sagt till mig själv är det dags att börja spara till en ny resa!
de ända man gör om dagarna nu är o fryser pluggar och har allmänt tråkigt bara!

snart är det dags för lunch så ska slänga ihop några rader till mitt projektarbete som ska göras, Mitt projekt är om barn i thailand . och jag träffade ju en riktig sötnos där nere Namoa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0