, skräckis

jag har tröttna på att vara hemma , ringt runt till varenda kotte med alla tycks ha bättre för sig än att umgås med mig ? så jag tog saker i egna händer och våldgästa en polare och tvinga henne att se på film, va inte så svårt att tvinga henne till de ska ni veta. först kolla vi på nån värdelös film så båda lessna och ringde tompa istället.
så imorgon blire lite mysfest hos honom med bastu och lite fyrhjuling.haha de vi är bäst på?
jag orkar inte änns skriva våran lilla historia ute i munga den sena sommat/höst kvällen förra året. men de va tammefan de roligaste..  så imorgon tänkte vi köra lite repris .. hihi

Nu ska jag iallafall kolla på den nyaste beck-levande begravd ? heter den så?. aa jag ska iallafall glåme på den

 


jag saknar mitt bruna hår :( (2009)

Kommentarer
Postat av: sarah

sv: haha, jaså :)

2010-08-09 @ 00:55:48
URL: http://sarahhnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0