, Onsdag

Tisdag : Skola + Uppsala med brudarna. beställde mat på MaX och käkade nere vid ån.
gick på stan och leta som en galning efter student klänning + skor.
en klänning hittade jag iallafall. skor va de ont om. men nästa vecka ska jag åka in igen för att kolla om jag hittar ett par , Hade mys kväll, sen sov Linnéa hos mig! ♥

.. Idag har jag varit ledig, Jag och Linnéa gick ner till fritids för att hälsa på våran gamla praktik plats, gud så jag saknar alla där. sen träffade vi mickan och sen caroline.

Jag och Linnea gick och köpte isglass och väntade på hennes buss.

och kvällen har jag spenderat med gänget hemma hos Madde. Robin fyller ju 1 år idag så jag va med honom idag medans dom andra åt grillat.♥

 

Dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0