23.26

föreläsning idag inne i Uppsala. Ganska intressant ämne, man får upp ögonen mera för folk, hur dom egentligen har det hemma. Jag&Linnea stannade kvar inne istan och gick omkring sedan luncha vi på donken.
åkte tillbaka till Tierp, hämtade ut studentmössorna sen gick och hade svenska..

annars idag har jag bara varit med daniel. har inte träffat honom på en vecka så de va kul att se honom igen.
skulle fixa mina naglar men allt vart bara fel fel fel och fel .

senare mot kvällningen så va jag med Caroline och Kroon.

vi skulle kolla på film men caroline va ju lika trög som vanligt så de blev inget av de.

 

Nu ligger jag isängen och lyssnar på musik. dags att sova snart!

ska upp imorgon och knäppa kort, sen ska jag in till Stan och shoppa lite.

hårband H&M nu 10kr



Min älskade student mössa. klart snyggast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0