, work

gud va jobbigt de är att jobba på en resturang,
har varit fullt ös hela dagen från när vi öppnade tills vi stängde.
har inte haft en lugn stund alls, skulle vara kul att gå ut och hänga lite med kompisarna och dricka alkohol, men jag får avstå det och istället tjänar jag ju en massa pengar istället för att göra av med dom.
så då kan jag shoppa som en galning spara till thailand och göra mitt lilla besök på åland snart.

har varit och hyrt en film som jag ska strax se och godis.
ska ju upp och jobba imorgon igen 10.00-20.00 !
långa dagar är ganska jobbigt nu har ja inga helger att se fram emot heller eftersom jag inte får göra nå kul eller sova ut , livet är hårt som vuxen! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0