, sverige

sverige vann såklart idag,
hade nog inga dåliga eller bra förväntningar om matchen.
men nu tycker jag den va bra eftersom sverige vann! haha
marcus berg's mål va väl ändå snyggast?

juste min mamma va där på matchen hon va så ivrig för att få se zlatan live! haha söt.

har tittat på trueblood med sabina och ätit glass,
ska försöka pallra mig in i duschen nu sen ska jag sova .

juste va ju på drogkursen idag.
man blir mycke mera uppmärksam med saker i trafiken nu när man varit på halkbana + drogkurs!
dron't drink and drive , och håll hastigheten!
jag kommer nog köra som en kärring även fast man kanske inte vill det alla gånger. haha!
men om man tänker på alla faror man utsätter sig för när man har för höghastighet eller bara inte är uppmärksam i trafiken. 
nu är det bara börja plugga till körkortet, gäääsp!
kan man inte bara få de i handen?. haha

nej nu ska jag ta o duscha , eller nej det är ju livet i fagervik?
efter det ska jag duscha , byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0