, inte min dag

verkligen inte min dag idag ,
eller vi vaknade runt kvart i 12 vilket jag inte förstår eftersom jag sov så länge på kvällen igår.
åkte in till stan idag runt halv 2, gick till buttericks och köpte allt jag skulle ha till på torsdag då de är halloween fest,  gick in på Gina för att prova en klänning , gick ut ur prov hytten hängde tillbaka klänningen, gick in på cubus och känner att något fattas , o jag hade såklart glömt allt ja köpt på buttericks på gina tricot i provhytten,
tjejen som stod efter mig i kön va där inne men när ja gick in va de borta, så de måste vart den slynan som tagit de, men ja är så feg så jag sa ingenting , -.-'

men det löste sig till slut jag får vara nå annat helt enkelt,
min systers kompis hade lite saker hemma som jag ska ha!
så nu hoppas ja att jag hittar en klänning hemma eller någonstans, annars vet jag inte vád ja gör.

juste min kamera är lagad ,
men jag är i stockholm så jag får den på onsdag när mamma kommer hem eftersom hon är i uppsala.
nej nu vart det för mycke text här ,

nu ska jag strax äta kycklinggryta&ris ,
ikväll är det mys framför tv:n , sista dagen idag ju!

lite bra på tv är det ikväll så det får väl rädda min dag ,
Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa, och Frank Wagner är så jävla het! Jag vill till Karlholm på torsdag men mitt gäng i Tierp verkar banga hehe så jag får se hur det blir... Men du ska dit? :D Ska du klä ut dig? :)

2009-10-26 @ 17:19:46
URL: http://sofiaamalia.blogg.se/
Postat av: Mia

fan vad drygt det är när man glömmer saker sådär :/

2009-10-29 @ 10:28:37
URL: http://duvetmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0