, ullared

efter kvällens program på ullared och all inspiration man fick så vart man ju bra sugen på att dra dit,
har aldrig varit där någon gång så det ska bli spännande..  har ju pratat med madde om det där men den årstiden som hon ville åka har jag nog inga pengar , så ja tar mig nog dit om exakt ett år.

efter en rejäl sparning av pengar och ha samlat på mig energi till att ta mig dit och att gå i hela varuhuset bland allt folk och alla grejer så åker jag dit , jag tar med mig mickan för hon är sugen hon med, nästan lika mycke som jag!haha ..  har ni varit där ?

jag har bestämt att jag ska ha över 10 tusen med mig, annars äre ingen ide att åka. haha

 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har varit där 3 gånger, och de är skit kul (: men man brukar aldrig hitta så mycket som man tror man ska ;)

2009-11-03 @ 09:22:40
URL: http://jenniferstahlberg.blogg.se/
Postat av: nathalie

har varit där. det är som jennifer säger, man hittar inte jättemycket. det mästa är skit, tyvärr ... men visst kan man göra kap

2009-11-03 @ 12:22:12
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0