, Torsdag

Skola som vanligt idag med redovisning och genomgångar till en massa prov.
sitter hemma nu med mickan eftersom det är Torsdag, har kommit på ensak att de är så skönt att vara med henne vi är med vi är på olika ställen typ som när man är tillsammans och sedan har gått ett par år och man är men man är inte man gör olika saker men bara finns. haha ni förstår nog!

jag står för maten hemma idag, så jag ska klura ut vad jag kan slå ihop med det som finns här hemma.
jag är rätt sugen på kantareller. men vi får se vad jag kokar ihop!

ska träffa Lovisa senare med och färga hennes hår och fixa med löshår.
sen måste jag verkligen plugga, buhu jag vill faktist inte det , men jag måste!

senare kommer min blogg bli fixad med, spännande!


Grekland 2009 med bääästa

Kommentarer
Postat av: LISA

Ja precis! Haft en bra dag?

2009-11-26 @ 17:04:24
URL: http://liisamax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0