, nej inte sjuk , inte sjuk inte sjuk

vaknade för sent idag vilket inte var bra .
inställd lektion på samhäll samanlagt 1 lektion idag och de var svenska,
sen fick vi sluta och gå hem och jobba,jag fastna på svt och titta på playa de sol
somnade och vaknade runt halv 6 tiden , är trött och seg och illamående.

men mamma bakar bullar här hemma så snart doftar det gott . det får bli familje mys med julmust och nybakade bullar ikväll till bonde söker fru sen är det en film med Harold & Kumar go to white castle men jag är inte så jätte sugen på den så jag ska nog bädda rent och ta en lång dusch .

jag vill inte bli sjuk igen ..

Kommentarer
Postat av: Jennifer | PERSONLIG FOTOBLOGG

hahaokej:* jag har as ont ;(

2009-11-18 @ 20:29:27
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0