, Äntligen helg!

kan man säga så fast jag ska sitta hemma med plugg?..
vill hinna göra klart allt innan jul och börja med allt nytt och hänga med från start!
och eftersom jag kommer att vara i Thailand dom 2 första veckorna efter jullovet så kommer jag endå missa 2 veckors skolarbete, för jag ska allt ta med mig körkorts boken till stranden!

som sagt min helg är planerad till pluggning men det hinner nog ändras fort om nå kul dyker upp!
nej nu ska jag gå ut och gå med jutti, vi va ute i 2 timmar och gick i regnet igår . det va bara skönt!

juttan är bra

Kommentarer
Postat av: ann

sv: Sry för sent svar, inte orkat dessa dagarna men men.. HEHE taackar:P lite "deppBilder"tagna för längsesen då:P

2009-11-20 @ 20:08:51
URL: http://annnguyeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ska du ha stryk

2009-11-21 @ 12:17:10
Postat av: Anonym

haha snygg tjej

2009-11-23 @ 10:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0