Torsdag

då var sista dagen avklarad på praktiken, kommer sakna alla där borta!
kanske speciellt choklad maskinen på morgonen/lunch/Rasten,
ja, kladdkakan var iallafall populär bland arbetsgrabbarna , den va ju som gott som slut på engång.:)
har haft massa simskolor idag hela dagen,  vart även bjuden på lunch i resturangen av fyrishov som en avslutning,
de blev som rostade potatis med rödvins sås & typ gräddsås med kött!  :)

När jag kom hem så städade jag och satt upp gardiner eftersom jag äntligen fått upp gardin stången sen den rasa ner.
har även fått upp en tavla som jag fick av jens i julklapp? den gillar jag för de passar in här ,

blev ingen marknad , men jag lär ju inte ha missat något ?
gick även tidigare till centralskolans show eftersom det var så mycket folk.
kul att träffa folk som man nästan aldrig ser/pratar med längre , så de va kul .

Nu är jag hemma igen,
ligger i sängen och har värmen på , på högsta! de är svinkallt ute och det blåser.
klockan är ganska mycket nu, men jag är film sugen!

Puss




två små söta tjejer från showen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0