onsdag kväll.

min kväll har jag spenderat på tegelbruket hos mina babe's
har fixat maddes löshår och hållt på med det, titta på rent hus och snacka skit.
de är väl de vi gör här i tierp. =)

nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag avsluta min praktik på fyrishov med lite kladdkaka.
det gillar nog grabbarna i fika rummet :)
ska även ha avslutningar med klädsim på simskolorna och ha en fortsatt trevlig sista dag med allihopa.

sen när jag kommer hem ryktas det om vår-marknad så jag ska gå ensväng med mickan,

sen har centralskolan sin show med i aulan , så vi ska gå dit och titta :)'


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt! Yes we do! ;)

2009-05-14 @ 20:57:09
URL: http://sofiaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0