Horoskop för söndagen

Kräftan 22/6-22/7

En väldigt sällskaplig söndag. Du passar kanske på att skriva eller ringa till släkt och gamla vänner.



stämmer inte, har varit själv hela dagen ..
har inte pratat i telefonen , eller jo Inga ringde nyss från sjukhuset ( mammas moster ) och fråga hur det var med hennes hund ... 

så lite släkt kanske det var. haha!
jag har bara suttit ute i solen idag och stekt, jag&sabina gjorde brakmiddag idag igen.
ikväll är det en film på 3;an tror jag som jag ska se, ska duscha och lägga mig i soffan sen.
vädret är ju helt klart en 10poängare just nu. Vädret imorgon ligger på sol runt 18-20 grader!
sommaren är verkligen här och snart är det sommarlov , underbart!
ska jobba för pappa lite i sommar och spara pengar till thailands resan vi ska göra efter nyår. helt underbart just nu!

I need you baby, so stay by my side...

Puss & ha en fortsatt bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0