Fredag

gick upp runt halv åtta och plattade hela håret så de skulle vara någolunda bra till 11 tiden.
drog till skolan och träffade alla sötnosar, sen till frissan !
jag är sjukt nöjd, de är såå tunnt och skönt nu :)

när ja kom hem fikade jag och sparka boll med sion,
sen gick jag och lag mig på studsmattan och lyssna på musik, så jag somnade där i 2 timmar.
jag skulle kunna tänka mig att ha en studsmatta som säng, man sover som en kung .

klockan 7 är jag bjuden på middag hemma hos Morey-andersson i månkarbo.
matchen börjar 8, hm tajt!  hon kommer iallafall hit efter hon slutat jobba, är hennes sista dag idag.

va kvällen erbjuder får vi se.
caroline ringde nyss och fråga om vi skulle dricka lite alkohol .


Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0