21.43

sitter här hemma i min ensamhet och tittar på film " alla var där ".
och äter chips och min hemma gjorda vitlöks dipp. Varning
om en stund börjar american pie the wedding , sen blir det dusch och krypa ner isängen..
får se om jag kan sova nu då eftersom jag sov såpass länge på dagen . tror nog jag behövde den sömnen eftersom man inte får så mycket sömn om nätterna nu när man har praktik.

så nu ska jag ta vara på min sömn denna helg (:


imorgon är det hockey oxå , bronsmatch





den dagen du förlåter och ändrar på dig , kommer jag kunna gå på vattnet.
jag har inget att be om ursäkt för , jag förväntar mig ingen av dig heller eftersom det inte kommer existera iallafall det är bara ett ord som aldrig upplevs iallafall i ditt fall.  jag är så less nu så jag lämnar det här och tänker gå vidare , jag vet att de finns bättre , jag vet att jag har bättre och inte utsätts för såna saker med dom,  de här existerar inte längre precis som du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0