Onsdag

Hejsan svejsan..  
Kom precis hem ifrån Uppsala. vi har varit på "stenhagens bildnings kultur centrum" ?
Vilken jävla nice skola. skulle kunna göra allt för att spola tillbaka tiden och gå där  ( tyvär fanns inte skolan då)
haha.  dom har kört igång ungefär 6 Månader ,  och skolan var helt perfekt!
Fanns så otroligt mycket saker där som tierps kommun aldrig skulle ha råd att skaffa .. 

Morgonen börja iallafall med att jag låg kvar till klockan 8 , som tydligen inte alls va bra enligt lowe.
eftersom hon fick vänta på mig i en evighet . 
på morgonen var vi i aspens aula och fick information och danmark och kollade på en film.
efter det vart det uppsala.

Idag är det våffel-dagen , och det luktar våfflor här hemma så jag antar att vi ska äta det.
ikväll blir det troligtvis
Life of ryan
halv åtta hos mig
det okända



/

baby whip cream or chocolate sauce?

Kommentarer
Postat av: madde

men gumman lös de inte här igår?? synd de där med skolan... puss<3

2009-03-25 @ 17:52:47
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: joppis

Löste vadå?:O . Puss<3

2009-03-25 @ 18:15:25
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0