man ska aldrig säga . aldrig!

efter jag gosat klart med sion stack jag iväg för att hämta pengar av jimpy.
vidare tog jag mig hem till carro och gjorde ingenting alls.
vidare hem och fixa med tvätten och städa hemma ..

sen kollade jag på halv åtta hos mig och sveriges värsta bilförare.
och sveriges värsta vart GURKAN! haha , rätt åt han ! ;>

Nu kollar jag på fritz , helt patetisk människa.
ska ut med sion sen , och vidare ska jag till sängen för jag börjar 07.30 imorgon.
Efter skolan ska jag in till stan och köpa min skinnjacka om jag hittar den jag vill ha.

Nej , godnatt !


Gurkan - sveriges värsta bilförare!
Kommentarer
Postat av: madde

haha han är ju helt galen=) puss<3

2009-03-27 @ 08:39:51
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Diggar han stenhårt;)

2009-03-27 @ 09:27:00
URL: http://annajosefina89.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, han är skööön (: <3 puss på er andersson'ar ;D

2009-03-27 @ 16:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0