Idag är det ingen vanlig dag , för idag är det ...

LOVISAS 18ÅRSDAG! GRATTIS ÄLSKLING!


Startade hemma hos caroline igår med hej fart på folket där hemma.
riktigt trevligt faktist , men ja va mest Dj ,   senare tog vi oss till brorsans och parta vidare.
träffade många som man inte sett på ett tag som de va roligt att träffa igen ,

tyvär spårade allt ur och polisen kom och de va mest bråk resten av tiden på kvällen,
jag halka hem till caroline inatt för att hämta saker,  mickan&macke hämtade mig på tegelbruket där jag befann mig ..

hem kom jag, och jag säger bara de att jag ska ALDRIG mer äta prickikorv, det stinker de i mitt rum o jag får bara spy tankar på sånt , bläää !   uuuh ja ryser av tanken, usch ..   ( usch!

Idag har ja inte hunnit med mer än ätit och sovit .
ska snart ut med sion så man kanske får sig frisk luft och kanske till omed piggnar till , till kvällen!
då det ska firas för lowe som fyller år idag .. 

Nej , nu ska jag klä på mig och gå ut!
jag åter kommer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0