solen har tittat fram

vaknade av att martina kom hem imorse, jag somna inte fören 3 halv 4 inatt?
jag duschade och grejjade lite , solen är äntligen framme idag! men endå lite kallt.
har läst tidningen på internet nu på morgonen och herregud va med olyckor och mord och våldtäckter de har varit!
vafan håller folk på med egentligen,  tur att en annan är helt klar i huvudet iaf!  skulle aldrig få för mig att göra nå sånt eller köra full med en bil och döda mina vänner ? hallå? då kan man ju inte vara helt frisk .. 

nog om det, jag vill göra något! jag vill börja jobba nu , men min kära far svarar inte i telefonen.
imorgon blir min älskling sanna 18 år med, så jag får inte glömma det !
Nu är det 29 dagar tills jag blir 18! det känns långt att räkna dagar det känns kortare när jag säger 1 månad !
Men då är jag på gotland och steker och är full som man ska?

nu ska jag ta en kaffe och gå ut och försöka få tag på pappa.
Kommentarer
Postat av: Moa

2009-06-21 @ 13:21:15
URL: http://battlecry.blogg.se/
Postat av: Moa

tack :)

Gotland låter naajs!

2009-06-21 @ 13:21:39
URL: http://battlecry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0