Måndag igen

hej hallåj vaknade halv 9 av att mamma kom in i rummet ,
tur va väl det eftersom jag började 9 och hade somnat om.
satt mig på cykeln och började arbeta.  har spola av platter idag och sopat ut ny sand.
ska fortsätta med det imorgon , så ja har allt nå att göra om dagarna :)
lerig har jag varit hela dagen och blivit bränd, snygg bränna med i bak på ryggen efter linnet ,
så det får jag allt sola bort imorgon annars är det ju inte så snyggt att gå ut .
mickan kom förbi hon med och tog ett dopp i Poolen som det är 10 grader i. haha
den är nyss ifylld så den har inte hunnit värmas upp än.

tror vi ska kolla på film och äta jordgubbar hemma ikväll.
nu måste jag in iduschen och spola bort all lera på kroppen och i håret !


trevlig kväll!



snygga skor ? lär gå ut nu och spola av dom

mickan hoppar i


(klicka för större bild )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0