äntligen helg!

idag har jag jobbat från kvart över 8 till halv 6!
först på skatteverket sen upp till pappa så ja har städat heeela poolen!
det tog hela dagen och solbränd har jag blivit med, så de svider överallt! haha
snodde med mig 2 filmer till ikväll. jag ska duscha sen ska jag kolla på film.
jag är heelt slut ikroppen och orkar inte göra ett piss.

funderar på stan imorgon?

nej nu ska jag duscha och lägga mig och titta på film,




Blev ingen bild hur det blev = /  men det kommer ihelgen
sista bilden är på pappas vardags rum vet inte varför bilden kom med här på bloggen men det är kul med extra bilder.
Kommentarer
Postat av: nicke mård

Värst vad du var duktig då!:)

2009-06-28 @ 02:20:47
Postat av: johanna

jaaaaaaaaa!!=)

2009-06-28 @ 02:28:40
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0