tisdag

har som vanligt jobbat idag , 9-14 men ska tillbaka och jobba i svanby klockan 16.00 med pappa
ska grejja i lägenheten och sätta upp gips skivor .

ikväll ska sabina göra mums mat, pomes kycklingfile sallad och béasås !
det ser jag fram emot när jag kommer hem..  ska försöka ta och jobba in alla timmar och verkligen stå i.
jag behöver pengarna lika mycket som pengarna vill vara hos mig,  jag ska spara till thailand så ja kan shoppa och gå ut heeela tiden, haha!
jag ska även köpa mig en digital kamera innan gotland? det är 11 dagar dit nu.. jag längtar !
justia ikväll ska jag pressa solarium också eftersom det bara regnar nu för tiden .

nej nu ska jag återgå till lite arbete här hemma som tex städning&tvättning!

(bild från brorsans i söndags )
Kommentarer
Postat av: ann

sv;haha, tackar=), missade faktiskt inte bussen som kom 3 :p

Vad har du för dig en tidag som idad ?:p

2009-07-07 @ 15:30:08
URL: http://annnguyeen.blogg.se/
Postat av: Helena

Thailand vill jag oxå åka till. Duktig du är som jobbar o kämpar under sommarlovet. Tierp känner jag till för jag har bott i Tobo i 19 år.



Förslag på en berättelsen...hm...du kan väl börja med typ som man gjorde på mellanstadiet...hihi...det ska bara vara på skoj o inget allvarligt. Det var en gång en...bla bla bla

så kommer jag att fylla i sen när du har skrivit...ok? :) Tycker det ska bli roligt om det är många som skriver.

Ha en bra dag!

2009-07-07 @ 15:52:09
URL: http://helenasliv.blogg.se/
Postat av: Helena

Thailand vill jag oxå åka till. Duktig du är som jobbar o kämpar under sommarlovet. Tierp känner jag till för jag har bott i Tobo i 19 år.



Förslag på en berättelsen...hm...du kan väl börja med typ som man gjorde på mellanstadiet...hihi...det ska bara vara på skoj o inget allvarligt. Det var en gång en...bla bla bla

så kommer jag att fylla i sen när du har skrivit...ok? :) Tycker det ska bli roligt om det är många som skriver.

Ha en bra dag!

2009-07-07 @ 15:52:27
URL: http://helenasliv.blogg.se/
Postat av: lina

aha vad jobbar du med ?

jag har precis kommit upp från stranden och ska snart hoppa in i duschen;)

2009-07-07 @ 18:42:26
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0