fredag

hejsan ,

igår kom mickan hit med min present, åh gud va glad jag blev!
jag fick en bok, en minnes bok med minnes tillsammans med varandra!
så himla fin present, tack älskling<3

idag har jag jobbat,  känner mig sjuk har sån himla hosta!
har hostat hela natten har bara legat vaken hela tiden,

va över till madde med en sväng, fick present av dom.
örhängen,armband och halsband, jätte fina <3

nu snart ska jag åka på bio med mamma och syskonen,
sommaren med göran?

ska bli mysigt, sen kanske jag ska över till madde igen och mysa,
titta på bigbrother osv,  och lämna kameran till angelica!

nu lär jag rusa iväg,  puss

boken  som jag fick av mickan.


i boken är det massa bilder och roliga texer till..

halsband , örhängen och armband jag fick av madde&anna,



självklart va robin hopp sugen (:
sötfis till unge, ("v")


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0