fortsätt !

nu står det stilla, skriv fortsättning på berättelsen så avslutar vi den på söndag.
kom igen nu, skriv skriv skriv...



Det var en gång en pojke som gick i sista klass på högstadiet  och skulle avsluta sin kväll med att .....köpa glidmedel & en barbara, pojken hette peter och hade aldrig haft en flickvän men den kvällen skulle han försöka få sitt livs första orgasm! peter försökte så diskret som möjligt få in sitt glidmedel och sin barbara på sitt rum utan att hans föräldrar skulle märka någonting. När Peter val hade kommit in på sitt rum så la han försiktigt ner sin barbara och sitt glidmedel i sängbordet så fort han bara kunde innan hans mamma öppnade hans dörr och sa
-Hej peter det var ett tag sen du städade ditt rum nu. Det är såå stökigt här och idag tänkte jag vara snäll och städa ditt rum...
nej nej jag tänkte börja att städa de själv.De var himla tur att jag var hemma just i de tillfället, undra vad mamma skulle säga om hon fick se min fina skönhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0