Tisdag


Glad nog över att få sovmorgon imorse igen .
har nämnligen varit " Besöks dag " På Högbergs idag . klart ställer man upp för laget. heh
slutade runt 1 , då gick jag hem till Madde och hälsade på , 
nästan så man är lite avensjuk på hennes bebis mage, det är så fint!

Tittade massa snusk på exet, tex när dom klämmer stora finnar och bölder , mm mys!
Madde vart nog mest sugen på att klämma dom , Men ja tycker hon kan klämma ut ungen ist :)

Gick hem och käka körv och kolla på Andra avenyn , ja tror inte jag vill titta på det nå mera, fort det är spännande eller händer saker så är det slut , så man blir ju bara irriterad och på dåligt humör över att se på det .. 

Kolla även på filmen som jag lag upp igår.
inge bra tips på film, så seg så ja orka inte titta på den,

Nej nu ska jag ringa min snygging!


Iövrigt är jag ganska dålig på bilder nu för tiden .
ja lovar det kommer imorgon eller nej på Torsdag :)
Imorgon ska jag till Mickan och sova med henne och ha det allmänt mysigt.


Watching the Stars


Lägg märke till att mitt vänstra öga är brunt och höger grönt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0