Söndag

hej hallå.

Vilken kväll igår hörrni ,
började med att jag gjorde mig iordning hemma sen gick till Carro ,
sen kom Moa , så vi gick till bennys och köpte grogg virke,  sen vidare mot station där vi fick sitta ett tag o vänta på tåget i väntan drack vi oss varma o hade rump värmare ,  sen åkte vi till örbyhus

Först va vi upp till magnus och titta till läget , sen gick vi upp till patte och festa vidare .
jag hade samtidigt kul men tråkigt på nå sätt , 
allt starta så sent så det var en lång natt :)

Man kan säga att alla gick runt 4 tiden och jag somna inte fören efter 5 tiden .
vakna upp med panik att ja missa tåget o missa tåget efter det med ,

väl uppe var jag drog jag i mig hundra liten vatten och några cigg . sen va man i fin form!
.. Ville inte väcka patte så jag bara stack , hum! snäll jag är

när jag väl va hemma gick jag ut med sion tog en frukost och kollade vidare på sex and the city.
Carro ringde o snacka lite med och kom fram till att ja va nog på lyset fortfarande . huh

Sen kom mickan så vi har kollat på sex and the city hela dagen ,
.. jag gjorde iordning min egna lilla vitlöks dipp och grönsaker att dippa!
jag vill bara varna alla , Om man äter utav den luktar man vitlök ett par dagar ,
jag o mickan sitter o rapar lök och känner oss ofräscha !

Nej tillbaka o va social innan hon åker hem.

Puss och hej!

... ska kolla på sex and the city hela natten lång ,
imorgon ska jag vara med madde , yää

Kommentarer
Postat av: madde

värstingmagen!! hör av mej imorn jag!! puss på sötaste

2009-01-05 @ 17:27:56
Postat av: Johannaa

jaa :) pussis <3

2009-01-06 @ 09:52:34
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0