Onsdag

Hej allihopa.
gud hur dagarna bara rinner iväg , knappt så ja vet va det är för dag idag ,
Imorse slet ja upp mej själv för jag tänkte nästan ligga kvar , men ja gick upp till slut,
Hade bara en lektion idag på morgonen sen skulle jag till sjukhuset ,

Där gick det väl bra antar jag , kommer bli kallad till Uppsala, men när de visar sig!
sitter här och har ont i handleden fortfarande med , kanske ska kolla upp det med.

Ja imorgon skulle jag o mamma åkt till stan ,
men hon kom in farandes här hemma med magsjukan ...
smittar hon så är det inte kul till helgen då man har stora planer inför fredagen iallafall !

Ja mina dagar består av sims just nu , va tvungen att tvinga mej själv att stänga ner ett tag ,
man blir ju som fast klistrad här , det är nog inte heller bra för hälsan som ja hörde nyss att syster & elin knäcker en öl nu och ska på krogen ,

Nej tillbaka till sims .
ska ut med sion en sväng senare med .. 

Jag & emil !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0