Måndag


Ganska bra start på dagen .
vakna på soffan imorse , när mamma dragit till sitt möte kröp jag ner i hennes säng med sion .
gick upp efter 10 och käkade frukost med Sabina .

vidare till skolan där jag fick simma i skorna av all vatten.
spelar igen roll vad man köper för skor , allt blir blött endå.

Hade Carina i 2 timmar , vi skrev av och diskutera en massa. delvis saker från kryssningen och gubbar . hah
Sen följde jag med Moa till um ,

Nu har ja ätit mat , funderar nu över vad jag ska ladda hem för film .
sitter och kollar igenom men hittar då ingen intressant movie . 

Ja min dag ser väl ut som en stor film dag kan man säga .
ska kolla om det är nå på tv ikväll med..

big kiss






Moa är bra & Glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0