Måndag



Hej hallå.
nå grymt skönt att lägga sig igår kväll efter en lång duch och nybäddad säng .
Gick inte upp fören strax efter halv 11 imorse ,
sen gick jag och mötte upp Moa så vi gick till skolan ,

Dom har lagt på en extra timme med karaktär så vi slutar 2 på måndagar, helt okej endå.
Efter skolan stack jag&moa in till stan för att hitta nått till fredag , m yäh! hitta inte nått till fredagen,
så klart hitta ja annat , 3 linnen och ett par örhängen,

, När ja kom hem käka jag pannkakor och korv med bröd med maffe , passande mat!
Nu sitter jag här igen och har mina stora funderingar över va ja ska gö med mitt liv ,
Kanske ska komma på va jag ska göra ikväll till och börja med, 

Hittar inte en enda film jag vill ladda hem, har sätt alla eller så är det bara skit filmer,
ska kolla extra noga , ja vart lite kär i wallander filmerna, kanske ska ladda ner en wallander.

Nej nu ska jag leta upp en bra wallander film,. vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0