Borta bra , men hemma bäst!

hej hallå.
igår stack vi iväg på kryssning runt halv 2 tiden,
för krök på bussen , en lång väntan på att få kliva på båten ,
men vissa kan faktist liva upp stämningen . älskar roligt folk!

När vi väl var på båten va allt stäng , och vi var hungriga o taggade på att börja festa.
Vi tog oss en macka och sen vart de handla alkohol till kvällen, för min del vart de martini och cider.

Vi satt i hytten och för kröka , massa roligt folk kom på besök såklart! är det fest så är de.
dom hade ändrade planer för kvällen så allt låg på däck 5! pågrund av renovering,

Jag hade skit kul. och vart bjuden på drinkar och de vart såklart en " after sun" o ja lovar madde jag skåla till dig!:)
Vi festa vidare och hamna i bra många hytter med bra mycke roligt folk.

Vi slutade festa runt 10 tiden imorse , höll igång hela natten och morgonen,
skulle festa hela dagen men ja tog en dusch sen när ja lag mej ner somna ja på engång och vakna inte fören runt 2 på dagen,   gjorde oss iordning och gick och käkade .. 

Buss resan hem va det livat , men jag va så satans sliten så ja höll mej till coca colan och en påse nappar!
Sitter hemma nu och funderar på om det är nå bra på tv ikväll. 

Mycket har hänt mig under denna kväll.-
muskel ont.
knäckt handled så nu får ja gå med bandage ( hmm snyggt )
Blivit strypt av en gubbe
blivit kallad sienare (stavning?)
hamnat i en hytt med en galen kille
träffat på en massa äckliga människor som inte fattar ett skit.
Blivit tillsammans med en polis ,


Ha det bra allihopa.















Kommentarer
Postat av: madde

tack tack stump!! de ser ut som att du har haft en trevlig resa iaf.. puss<3

2009-01-24 @ 23:15:50
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Jooppis

Ja tack det har jag ;P. Puss

2009-01-25 @ 15:12:34
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0