19.56

har precis kollat klart på Wallander .
haha , jadu bra och rolig !

- men fy fan va det luktar kebab här inne
Trodde ja skulle dö av skratt där ett tag ...

Iövrigt har ja fortfarande tråkigt , och tänker fortfarande på en massa saker.
Fick sms av pappa halv 4 imorse(natt) ?.  ja blev jätte glad när jag vakna och ville nästan att solen skulle skina så jag kunde ta en promenad upp till sjukarby o bara vara där .  Jag saknat pappsen och vill att han kommer hem.
jag förstår inte hur jag kan vara som jag är, När han är hemma så är det lixom ingen big deal , ja hör ju av mig till honom men jag träffar han knappt ,  Min stora funderare är om jag nästan ska ta o flytta dit? när han kommer hem. jag vet inte änn. men jag tror det ,  Äta thai-mat varje dag och ligga i soffan och slappa till en bra film hela dagarna ,

Nu ska jag fortsätta tänka över mitt beslut ,
heh , låter som att det är mellan liv och död.
Men om jag själv hade barn skulle jag vara jätte ledsen över att dom inte bodde med mig ,.
jag menar , skaffar man barn ska man älska dom och vilja vara med dom och bo med dom tills dom blir över 18 och vill flytta , 
Nu har jag bott med min mamma i snart 2 år. innan de var det bara pappa som gällde för min del.
funderar nästan om jag börjar känna mig eller vill iallafall känna mig som " pappas lilla flicka" igen .

Just nu sitter ja här med nästan ögonen fulla med tårar som bara vill rinna ner längst kinden , men trotts min saknad håller jag det inom mig , 
Jag saknar pappa helt enkelt & vill vara med honom!

Kommentarer
Postat av: madde

men älskade lilla gumman!! tycker så synd om dej!! gör det som känns rätt!! puss<3

2009-01-18 @ 01:46:27
Postat av: Johanna

Tack älskling <3

2009-01-18 @ 11:47:47
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Ingalill

De är ju klart att pappa tycker om dej, men han har ju sökt sitt ganska långt bort, de är ju så att han tänker på er. Har nog inte lätt väl! Kram

2009-01-18 @ 20:40:15
Postat av: Joppis

Hej Ingalill :) Kul att du tittar in ,

jadå, ja saknar han så mycke bara (:,Kram

2009-01-18 @ 23:09:51
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0