Onsdag



Imorse va man lagom trött . måste ha sovit jävligt gott inatt endå.
gick till skolan och följde med Moa när hon skulle övningsköra med skolan.
sen vart det "skapande" men Carina hade missat tåget, så vi satte oss vid datan och lyssna på eddie meduza istället och ja visa min cadillac som ska köpas till sommar'n eftersom vi ska åka en hel del runt i sommar.

Efter det var det dags för mig&sanna att köra.
för mig gick det kanon bra och det blir Gävle nästa :)

haha, sanna är rolig när hon kör!
jag ska inte säga mer :)

efter skolan gick jag hem till Madde och va med henne.
mycket trevligt må ja säga du. Jimmy va där oxå , kul att träffa han igen du.

...
hade dock helt glömt att mickan jobbade , jag som tänkte ta o träffa henne.
så ja gick hem och åt mat och sen stack jag ut och övningskörde med Mamma .

så nu sitter ja hemma här igen och är med mina babes Elvis and eddie meduza på youtube!

se ya, big kiss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0