Måndag


skol dagen var kort idag , 1 timme !
gick hem till carro och vänta på 2 tåget till stan.

Vi tog oss till MaX och käkade , sen gick vi på stan.
kollade på bebis kläder som jag skulle köpa till maddes lille knotte
men kunde inte bestämma mig och visste inte vilken storlek jag skulle ta.
så jag väntar med det när jag vet storlek och kön :)

själv köpte jag en väska , hårfärg och underkläder!

nu på kvällen va jag hem till carro och tittade på film .
imorgon blir det skola sen bio med Carro .. 

Nu ska jag ner till mig och fixa och fortsätta läsa "Pojken som kallades det " är inne på sista kapitlet nu.
ska låna nästa imorrn.  "Pojken som inte fanns"


Nej tack & hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0