Lördag

tack allihopa igår.
jag & mickan satt och drack hemma hos mig, vid 8 tog vi bussen till karlholm till Moa där vi fortsatte förfesten.
senare tog vi oss till hållnäs på fest.  tiden gick så fort ! men det sägs att det går fort när man har roligt. =)

Adde & jonas körde oss hem.

Tack för igår , inatt . imorse !





Idag blir man som utkörd ifrån sitt egna hem.
Maffe ska väl ha nått här hemma ikväll..  

men det hindrar nog inte mig så lätt de inte . jag har låna med mig filmer av mickan som jag ska gnida med nere i källaren ,  Lite godis och en bra film så är en lördag räddad :) och ett fint besök :*

nej nu ska jag duscha och slänga i en tvätt i maskinen !

ha en bra lördag !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0