Alla hjärtans-dag


Vaknade upp ganska tidigt imorse av att solen sträckte sig in igenom mitt lilla källar fönster.
har ätit frukost med Martina och ska snart börja tvätta städa och duscha och sen blir det alla hjärtans-dag middag med familjen och en lite gäst . trevligt !

ikväll har jag inte några planer alls . men det kanske dyker upp något!

ha en bra dag allihopa .







Om du var min , skulle jag göra allt och lite till för dig! Om du var min







Film .



Om två bortskämda män som båda växt upp med ensamstående föräldrar och inte riktigt lyckats flytta hemifrån. Killarnas vanor och ovanor sätts på prov när deras respektive föräldrar blir tillsammans och beslutar sig för att gifta sig. De anses vuxna - men knappast mogna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0