23.45


tidigare idag fick jag både tvättningen och en lampa krossad i mitt rum.
så de fick bli en stor städning på rummet med, klockan rann iväg och de var dags för matlagningen.
en dusch klä på sig och äta mat .

helt underbar dag , godmat och fin fint besök .
fick även ett stor paket med choklad av lars :) ..

vi var och hyrde film med, 2 svenska och en skräck :)
nu är jag ensam igen och det är väl påsätt och vis bra tråkigt så jag får se skräck filmen själv.
Imorgon blir det av att åka till stockholm , mickan ska inte följa med :( så jag får åka själv.

Musik & msn har jag iallafall ¨på vägen .
nej nu ska jag mysa ner mig imitt rum.

Puss alla hjärte gull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0