23.08



trött som man är. så har ja faktist inte gjort ett skit som jag skulle gjort.
tittade istället på programet med linda rosing , patetiskt men måste följa det.
sen fastna jag vid datan & telefonen med emma sen mickis,

på fredag kanske emma kommer hit . kommer bli kanon kul (Y)
sen hoppas jag med på en trevlig Lördag : )  träffa Anna och allihopa.
kanske träffar madde imorgon med om hon tar sig tid till joppan!

ska köra med skolan imorgon med, det innebär att först kör jag!
sen kommer ja sitta LIVRÄDD i baksätet för sanna ska köra och det är en fara för trafiken.
och nu driver ja inte , ja har inte sätt de själv men ja har hört och hon erkännt så ja får uppleva det imorgon.

& jag som inte änns pluggat till imorgon . vafan gör jag inte det för ?
kan väl inte vara så svårt .  ja får plugga imorgon helt enkelt innan provet .

nej nu måste jag lägga mig .
godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0