20.59


Godkväll.

Sitter här nu , värken tycks lägga sig i ryggen men har fortfarande ont.
ska försöka ta mig till skolan imorgon eftersom jag har en kör lektion !

ska göra lite badsalt med hade jag tänkt .
nu har ja tittat på det okända , ibland skulle jag kunna önska att jag var sån som såg människor och kunde prata med dom döda , det vore ganska coolt

har suttit och funderat med över att jag saknar en hel del.
saknar folk och gamla minnen .

ska ta tag i och träffa dom saknade och ja åker nog till stockholm nästa helg för i helgen ska jag vara barnvakt. :)
gud va ja längtar , ska se melodifestivalen och mysa .

nej nu ska jag se made in sweden :)
sen duscha&läsa sen  lägga mig
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0