18.36


Fia kom efter ett tiden och hämtade Jamie .
ja har haft kul och han har varit jätte snäll och söt.

har tittat på filmen jag lag upp tidigare idag ,
en kopia av sex and the city , passa ju mig ganska bra eftersom jag är tokig i det.

Efter det va ja sugen på god mat ,
så jag gjorde iordning klyftpotatis & kycklingfilé och sallad! .
nu sitter jag här med mini skärm eftersom martina såklart skulle byta för en kväll.

Mickan kanske kommer senare medans macke är på träning :)
det blir beck-flickan i jordkällaren ikväll med.
ska läsa boken, va ett tag sen nu!    och ska övernatta i mammas säng inatt igen.
har inte sovit i min säng nu på en vecka , har sovit inne hos Martina och i mammas säng i helgen.
det är så kallt nere hos mig och ensamt . så jag sover inne hos mamma inatt eftersom hon är i uppsala.

på Onsdag ska vi troligtvis bowla allihopa familjen och mammas gubbe! höh

Nej nu ska jag ta och göra nått .
händer ingenting här , lika som på tv! helt dött

Puss.




På nått vis saknar jag vallen & våla borna , ses sista april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0