, Tisdag

Imorse va jag mer än trött ska jag tala om.
gick upp ur sängen 08.35 va i skolan 08.55 , bra där !

Har beställt student mössan idag , Tog silver paketet men mössan kommer vara guld och vinröd. eftersom Barn&Fritids färger är vinröd tydligen. haha
men skönt och ha de beställt med så de är klart! mindre kul när räkningen kommer.
annars har dagen flytit på vi har haft julpyssel och lyssnat på julmusik. jag gjorde en fin julklapp till Lowe som hon har i sin bil.

mickan följde med mig hem så vi kollade på riverside och andra avenyn.
sen kollade jag på livet i fagervik och ullared.
har suttit och pratat med mamma och sabina med på kvällen och ätit thaimat.

men nu är de endå dags för en film och säga godnatt till Mr H!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0